sobota, 5 września 2015

Over The Rainbow - makijaż fantazyjny kolorowy

Sezon na konturowanie odchodzi do lamusa, króluje strobing :)

Na co dzień na pewno nie dla mnie - w tak mocnym rozświetleniu po godzinie świecę się jak... bomka ;) Ale na zdjęciach o dziwo efekt mnie pozytywnie zaskoczył. ZERO PHOTOSHOPA!


W ogóle nie użyłam brązera, a pudru matującego jedynie przy skrzydełkach nosa.


Na oczach cienie neonowe z paletki My Secret, na ustach matowa pomadka Inglot 424.


Jako rozświetlacza użyłam najpierw płynnego białego rozświetlacza Inglota, potem poprawiłam wiosenną mgłą pudrową Paese :)






I jak? Lubicie takie maksymalne rozświetlanie?

7 komentarzy:

  1. Faaajne kolory, nie spodziewałam się po cieniach z MS takiej intensywności. :) Używasz jakiejś bazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baza lumene taka w tubce żółtej :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż, bardzo podoba mi się pomadka :) Ja jednak pozostaję wierna konturowaniu, niezbyt przepadam za tak bladymi cerami

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne oczy :) a buzia wygląda jak lekko muśnięta bronzerem przez to rozświetlenie:) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Leniuszek, drugiego oczka już się pomalować nie chciało? ;))))
    Piękne i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam na drugim oku inny makijaż się stworzył, ten golden rain ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...