środa, 10 grudnia 2014

Blue Lagoon - kolorowy makijaż sylwestrowy

Spięłam cztery litery i przygotowałam dwie propozycje makijażu sylwestrowego :)

Wiem, że Sylwester to głównie smoky plus brokat (to będzie jako druga opcja se se), ale na początek chciałabym zaproponować coś mniej oczywistego.

Impreza noworoczna to często jedyna okazja, kiedy niektóre kobiety decydują się na bardziej pojechany i odważny makijaż. I dla niektórych taką odważną propozycją będzie, na przekór zimie i szarej pogodzie - kolorowy, letni, pachnący gorącym piaskiem i rześką słoną wodą - mejkap inspirowany błękitną laguną.

Moim zdaniem takie kolory cieni najpiękniej wyglądają przy ciemnych tęczówkach, ale przez "odcięcie" niebieskiej tęczówki od błękitnych cieni przy pomocy czarnego konturu oka, całość fajnie się zgrywa.

Nie chciałam odciągać uwagi od powiek, więc resztę twarzy pozostawiłam neutralną - usta jedynie pociągnięte ulubionym błyszczykiem, a policzki muśnięte delikatnym różem.










Model/Photo/Make up: Multicolor Make Up 

Wiecie już jak się pomalujecie na Sylwestra? :) 


15 komentarzy:

  1. Ja bym dodała bardziej różowe usta, jak szaleć z kolorem to szaleć :D Pięknie połączyłaś te cienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wahałam sie co do ust, choć stanęło na takim jak widać. light :)

      Usuń
  2. wow! piękny makijaż i cudowne cieniowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, miło mi że się podoba :)

      Usuń
  3. ale mi sie podoba ! co za piękność sie nam pokazała ! makijażem mnie zainspirowałas okropnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że Ty też takie kolorowe cudeńka lubisz :)

      Usuń
  4. Piękny makijaż :) Bardzo lubię takie połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ja też uwielbiam takie kolory, nie ważne że zima ;)

      Usuń
  5. Makijaz jak najbardziej w moich kolorach ;)) przepiekny !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Nominowałam Cię do LIEBSTER BLOG AWARD i chciałabym abyś odpowiedziała na kilka ciekawych kosmetycznych pytań. Zapraszam do zabawy! :)
    http://isztarin.blogspot.com/2014/12/odpowiedz-na-nominacje-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż, zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...