czwartek, 11 września 2014

Szybkie kocie oko - makijaż wieczorowy

Jaki jest Wasz sposób na szybki imprezowy makijaż? Ja uwielbiam wyciągać oko w koci kształt, dodaje to mega pazura i wygląda bardzo zalotnie.

Jeśli nie mam czasu na zabawę z cieniowaniem, to po prostu przyklejam sztuczne rzęsy, które mają dłuższe włoski w zewnętrznym kąciku oraz mocno podkreślam dolną powiekę wyciągając cień w kierunku skroni. Daje to pożądany efekt w naprawdę niedługim czasie.









Ostatnio coraz częściej tęskni mi się za długimi włosami, więc doczepiam włosy Clip-In. Różnica jest mega :)


17 komentarzy:

  1. Świetny makijaż ;) Clip iny są bardzo wygodne. Kiedyś sama nosiłam, ale teraz już mam dość długie włosy i nie muszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie clip iny moge nosic tylko do zdjęć, dostalabym z nimi szalu w ciagu dnia!

      Usuń
  2. śliczne oczko :) w dlugich włoskach jest cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię "kocie" oko, jednak w moim wykonaniu, tak ładnie to nie wygląda ;-)
    W długich włosach wyglądasz jak zupełnie inna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie powiększone oko, a włosy.... zdecydowanie dla Ciebie taka długość, choć w krótkich także wyglądasz super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelnie i kobieco ;)
    Extra wyglądasz w długich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie umiem się szybko malować. W ogóle nie umiem szybko malować!
    Nie żebym się reklamowała czy coś ale obczaj to i powiedz co Ci to przypomina ;D
    http://red-mylips.blogspot.com/2014/01/gold-dust.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny makijaz i faktycznie z dlugimi wlosami wygladasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepiękne oczy :) Makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaż, wyglądasz mega seksownie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie było założenie, dzięki :):)

      Usuń
  10. :) jakie to rzęsy? z góry dziękuję za informacje! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...