sobota, 23 sierpnia 2014

Bridal make up - makijaż ślubny z akcentem na oczy

Nie zawsze panna młoda chce na ślubie wyglądać mega naturalnie i delikatnie. Dziś zatem propozycja dla osób, które szukają makijażu mocniejszego, zwracającego główną uwagę na oczy.

Oczy obrysowałam dookoła czarną kredką, którą następnie roztarłam. Dodałam piękne, gęste ale i bardzo wyraziste sztuczne rzęsy oraz jedną z moich Inglotowych miłości - drobny brokat o numerze 52, mieniący się na fioletowo - niebiesko :) 






Jest i tutorial! :)


1. Na powiekę nakładam bazę oraz cień bazowy, w tym przypadku Inglot 467.
2. Załamanie powieki zaznaczam zgaszonym brudnym różem Inglot 341.
3. Zewnętrzny kącik delikatnie modeluję cieniem Sensique Velvet Touch 155, jest to ciemny fiolet, który rozcierany ujawnia delikatnie brązowe nuty.
4. Obrysowuję oko czarną kredką.
5. Rozcieram kredkę najpierw czystym pędzlem, później delikatnie dodaję czarnego cienia Inglot AMC 63.
6. Tuszuję rzęsy, a do wewnętrznego kącika dokładam brokat Inglot 52 (cholera jak zwykle prawie nie widać tego cudeńka na zdjęciach!).
7. Doklejam gęste, sztuczne rzęsy.


I proszę bardzo, z brzydkiego kaczątka wyszła całkiem niezła panna młoda ;)

Twarz

- podkład Kryolan Ultrafoundation 
- transparentny puder Kryolan Dermacolor
  - róż z rozświetlaczem Inglot 203
- rozświetlacz Inglot nr 59
- bronzer Pupa

Oczy

- baza 24H Smashbox
- cienie Inglot 467, 341, 63
- cień Sensique Velvet Touch 155
 - mascara Loreal Volume Million Lashes
- sztuczne rzęsy Eylure
  - klej Duo czarny

Usta

- błyszczyk Miss Sporty Hollywood 140 Pasadena

24 komentarze:

  1. Cudownie! Idealnie trafia w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękność! Taki makijaż chciałabym na swój ślub!

    OdpowiedzUsuń
  3. przeboski i wygladasz nieziemsko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny ...taki delikatny i zmysłowy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie idealny, nie za mocny, elegancki i kobiecy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiem jaki będę mieć makijaż ślubny :)) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna propozycja. Dosyć delikatna ale jednak oko jest fajnie podkreślone!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzęsy to wisienka na torcie,a makijaż idealny, zmysłowy i bardzo subtelny w sam raz dla tego typu Kobiet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekny i tak powinna wyglądać każda panna młoda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały makijaż.
    Nawet miałam podobny na swoim ślubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wersja idealna :) tak delikatny właśnie powinien być makijaż ślubny wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i taki bym kiedyś chciała :) bajka

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż powalający! :D Pięknie wyglądasz zarówno w jak i bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki to nr /odcień podkładu?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie mam tego podkładu więc nie pomogę, ale to był taki podkład we wkładzie do palety Kryolan. Do zdjęć super, ale do samego ślubnego normalnie bym nie użyła ;)

      Usuń
  15. Podkłąd chyba dośc cięzki, ale na zdjeciach efekt boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten podkład polecam tylko do zdjęć ;)

      Usuń
  16. mam dwa ideały makijazu slubnego i to jest pierwsza wersja light:)mozna modyfikowac zewnetrzny kącik w zaleznosci od ksztaltu oka i zawsze da to ladny efekt:)super!

    OdpowiedzUsuń
  17. mam dwa ideały makijazu slubnego i to jest pierwsza wersja light:)mozna modyfikowac zewnetrzny kącik w zaleznosci od ksztaltu oka i zawsze da to ladny efekt:)super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ohh co za cudo <3 taki właśnie bym chciała na ślub, nie chcesz mnie wymalować? ;) :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...