niedziela, 1 czerwca 2014

The Power of Colour - Ekspresja w makijażu kolorowym

Z publikacją poniższych zdjęć ociągam się od... Walentynek!

Nawet w taki dzień, razem z Madzią i Klaudią nie odpuściłyśmy, musiało być makijażowanie i focenie. W zamyśle miał to być makijaż fashion, kolorowy, niekoniecznie tak rozbudowany na twarzy, ale kiedy mam wolną rękę to wyobraźnia czasem mnie ponosi ;) 

Te kolory nieodparcie kojarzą mi się z dojrzewającą pomarańczą, od zieleni przechodzi w żółty, wreszcie w oranż... Jest to jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych. 

Użyłam tylko cieni matowych (Inglot), na ustach również cienie - usta wyglądają tylko na lekko podbarwione, nie mają faktury pomadki, widać każdą bruzdę ust, każde 'pomarszczenie'. Kontrastem jest piękna, połyskująca cera, w szczególności na łuku kupidyna i na kościach policzkowych. Małe szaleństwo, skoro już mogłam wyżyć się artystycznie - brwi zakryłam... pomadkami Color Play z Inglota! 




Dla porównania fotka bez retuszu, która spodobała mi się dzisiaj, kiedy po trzech miesiącach po raz kolejny obejrzałam efekty sesji.


Klaudię możecie kojarzyć z kilku innych sesji - uwielbiam jej urodę, to jak pięknie wychodzi na zdjęciach i niczego się nie boi jeśli idzie o moje pomysły. Gorąco polecam Wam jej bloga modowego: 


Planujemy jeszcze małe 'co nieco' jeśli idzie o stylizacje, w czym Klaudia jest debeściakiem jak dla mnie :) 

Backstage:



I kilka fot Klaudii w innych moich makijażach:








2 komentarze:

  1. No niezła ekspresja, fajne zdjęcia i sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I am now a follower of this blog. I was so excited as early as now to come up with a nice halloween get up and make up for Halloween 2014. Please let me pin any photos from your blog to my Pinterest board of best Halloween makeup ideas. please please please. I like it to share to my followers thats why. Keep on sharing interesting articles and good day ahead!

    xoxo!
    Best Halloween Makeup Ideas

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...