sobota, 26 kwietnia 2014

Fallen Kingdom - mroczna sesja z Ella Gajewska Millinery

Za oknami piękna, wiosenna i optymistyczna pogoda... a u mnie znów mrocznie :)

Pamiętacie film zapowiadający sesję zdjęciową Fallen Kingdom? Dla przypomnienia :)


Dziś chciałabym pokazać Wam zdjęcia, który narodziły się podczas tej współpracy. Sesja miała miejsce w Krakowie. Pomysłodawczynią i główną realizatorką jest moja kuzynka Ella Gajewska, która stworzyła również nakrycia głowy i stylizacje. Ja zapewniłam skromne makijaże :)

UWAGA - DUŻO ZDJĘĆ :)

















Director/hat/stylist: Ella Gajewska Millinery
Make-up: Multicolour Emilia Borek
Models: CamaleonMagdalena Jewuła
Horse: Happy Boy, Owner : Ola

5 komentarzy:

  1. love the pictures <3 and makeup,of course <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie mroczne sesje.... ta jest .... zapierajaca dech.... cos pieknego! gratuluje! jestem fanka numer 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe zdjęcia:) bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, po prostu cudowne makijaże jak i fotki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...