niedziela, 2 lutego 2014

Rudy Rydz - makijaż wieczorowy

Hello :)

Po ostatnim makijażu przekonałyście mnie, że warto pokazywać również te bardziej użytkowe makijaże - mniej kolorowe :)

I tak oto dzisiaj, przedstawiam kolejny wieczorowy makijaż (może być na studniówkę czy na co tam jeszcze innego :) tym razem troszkę trudniejszy w odwzorowaniu. Środek powieki zaznaczyłam błyszczącym złotym cieniem Inglot 108, wewnętrzny i zewnętrzny kącik miedzią Inglot 464, a całość porozcierałam tym samym brązem co w poprzednim makijażu, Inglot 326 :)







make up & photo & model: Multicolor Emilia Borek

Jak widać na załączonych obrazkach, ani kolczyki ani naszyjnik nie chcieli współpracować ;) 

Twarz

- podkład Dermacol 210
- puder sypki Kryolan Anti Shine
-  korektor pod oczy Make Up Studio Yellow
  - róż Inglot 68
- bronzer Pierre Rene nr 13
- sypki pył rozświetlający Inglot 02

Oczy

- cień do brwi Inglot 569
- baza pod cienie ArtDeco 
  - cienie Inglot 108, 464, 326, 351
- złoty brokat no name
 - mascara 2000 Calories Max Factor
- czarna kredka Isadora
- sztuczne Eylure Naturalities
  - klej Duo czarny

Usta

  - błyszczyk Joko J94

I wiecie co Wam powiem... Dermacol to moje kosmetyczne odkrycie! Używam go namiętnie od czasu zakupu - do sesji i do makijaży wieczorowych i normalnie jestem in love... Cały sekret to nakładanie go na bazę silikonową cieniutką warstwą, przy pomocy zwilżonego Beauty Blendera... POLECAM :)

24 komentarze:

  1. makijaż świetny jak i kolczyk ( też miałam w brodzie!) ale bardziej szalone i kolorowe makijaże też są fajne !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo fajnie że też lubisz kolczyki :) a z kolorowych na pewno nie zrezygnuję, takie lubię najbardziej :)

      Usuń
  2. piękny,modelka prze sliczna a makijaż perfekcyjny barrrrdzo w moim stylu :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. modelka to ja :D więc dzięki za komplement ;)

      Usuń
  3. piękny i bardzo pasuje do tego typy urody :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* akurat bardzo dobrze czuję się w ciepłych tonacjach :)

      Usuń
  4. Wow! Boski! Bardzo podoba mi się ta ognista kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie troche przypomina ogień! nie pomyślałam o tym :)

      Usuń
  5. Piękne kolory :)
    Bardzo mi się się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i czekam na makijaż zainspirowany ;)

      Usuń
  6. genialny ;) zajdę do inglota i kupię ten miedziany cień od dawna szukałam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam go od dawna i dopiero teraz go użyłam, wstyd! :)

      Usuń
  7. Podoba mi się szalenie;)) Aż mnie zainspirowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam więc na Twoją wersję ;)

      Usuń
  8. Ślicznie;) a zdjęcia jak wycięte z Glamour ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ! Też ostanio robiłam makijaż z miedzią, tylko łączyłam go z czernią, a miedź właśnie po środku powieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, miedź z czernią wygląda cudoooownie!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...