środa, 12 lutego 2014

Natural Beauty - makijaż 'no make up'

Przeglądając wszystkie moje prace, doszłam do bardzo dziwnego wniosku - nie mam zdjęć makijażu no make up! Okazja do nadrobienia tego faktu nadeszła przy okazji sesji zdjęciowej z Magdaleną Wołczyk (fotograf) oraz Pauliną Pawlak (modelka). Piękna, naturalna dziewczyna z mokrymi włosami... Czego chcieć więcej?








make up: Multicolor Emilia Borek
photo: Magdalena Wołczyk 
model: Paulina Pawlak

I jak Wam się podoba? Lubicie siebie w takim makijażu, którego nie widać? :)




10 komentarzy:

  1. Dziewczyna ładna, ale mnie sie nie podoba, nie ma tego czegoś w swojej urodzie - ale to kwestia gustu.
    Super make-up, choć nie dla mnie - czuje sie w takich łyso. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę choć troszkę mocniejsze :) albo już nie maluję się wcale ;)

      Usuń
  2. mmm, piękne. subtelne podkreślenie kobiecej urody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ale mocniej podkreslone rzesy, badz delikatne sztuczne dalyby super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam maksymalnie naturalnie dlatego bez :)

      Usuń
  4. Fajny efekt z tymi mokrymi włosami, ładny makijaż i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ogromną sztuką jest zrobić makijaż, którego nie widać! Tobie się udało w 120% :) piękna modelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sobie myślę, że na końcu powinny być foty 'przed' :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...