wtorek, 14 stycznia 2014

Spring Freshness - zielony makijaż wiosenny

Hello :)

Chwilę mnie nie było na blogu, ale za to materiałów na bloga trochę się narobiło! Po raz kolejny odwiedziłam Kraków i Ellę Gajewską, moją kuzynkę, która robi cudowne rzeczy na głowę - stroiki, kapelusze, opaski, przypinki... Zaplanowałyśmy sesję, jako że Ela robi również zdjęcia - moje makijaże, jej nakrycia głowy, zdjęcia, modelki... Zdjęcia z backstage'u są już na fanpage'u (ale rym!) :) Powiem krótko... Było AWESOMEE :) Efekty niebawem.

Tymczasem dzisiaj dwa zdjęcia zrobione na spontanie - inspiracją był brokat, którego próbkę Ela dostała do zdobienia kapeluszy. Obsypałyśmy nim paznokcie, ja szybko domalowałam coś zielonego na oku, kapelusz również poczyniony został na spontanie... Takie akcje są najlepsze :)




make up/model: Multicolor Emilia Borek
photo/hat/retouch: Ella Gajewska Milinery

Twarz

- podkład Revlon Colorstay 150
- puder sypki Flormar 01
- korektor pod oczy Inglot nr 96
  - róż Inglot 68

Oczy

- cień do brwi Inglot 569
- baza pod cienie ArtDeco 
  - cienie Coastal Scents paleta 88 kolorów
- eyeliner czarny Wibo
- czarna kredka Isa Dora
 - mascara 2000 Calories Max Factor
- sztuczne rzęsy Eylure
  - klej Duo niebieski

Usta

  - mieszanka wkłady pomadek Inglot nr 05, 06, 23

Przy okazji zapraszam Was do odwiedzenia strony Elli, jej fantazja przyprawia o zawrót głowy! 


Przez tę zieleń powiało wiosną... Choć dziś wróciłam do Gdańska, a tu śnieg! A jaki jest Wasz sposób na dodanie sobie koloru w taką szarówkę? A może lubicie zimę?

19 komentarzy:

  1. Zachwycający kapelusik i te paznokcie ;) wiosny się już chce ...tzn zima jeszcze nie nadeszła nawet ...ale jak dla mnie mogłoby jej nie być :) cudo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie też śniegu mogłoby wcale nie być :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. na co dzień trochę za bardzo brokatowe ale do zdjęć były super :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny :) Od razu czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, optymistyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu zielony to kolor nadzieji ;)

      Usuń
  5. Zielono mi XD. Piękny makijaż, szczególnie te cienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze, że są z palety 88 cieni którą dawno rzuciłam w kąt...

      Usuń
  6. makijaż i cieniowanie piękne jak zawsze, ale pazury boskie :) i popadłam w stroiki na głowę

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż! Mega optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie wiem co ładniejsze - oko, czy paznokcie? Trudny wybór, ale bardzo mi się podoba efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  9. o jak wiosennie :D boskie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. okropnie. jak z podręcznika. masz talent ale pokazuj go na "modelkach"

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż genialny i piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...