środa, 29 stycznia 2014

Smoky Eyes - makijaż na studniówkę

Witajcie!

Dziś trochę bardziej wieczorowo :) Jako, że jest czas studniówek, chciałabym pokazać Wam moją propozycję takiego makijażu.

Zmalowałam, moim zdaniem, najbardziej uniwersalny makijaż wieczorowy - będzie pasował do każdej sukienki i do każdego typu urody - dla brunetek, dla blondynek, rudzielców, dla mniejszych oczu i każdego koloru tęczówki...

Podstawą jest matowy chłodny brąz plus mocne rozświetlenie wewnętrznego kącika. Uwielbiam zestawienie mat + mocny błysk :) Mam wrażenie, że wzajemnie wzmacniają się i pogłębiają...








make up & photo & model: Multicolor Emilia Borek

Na taką okazję nie obędzie się bez sztucznych rzęs! Moje ulubione to Naturalities z firmy Eylure, przenikają się w nich włoski czarne i brązowe, wyglądają mega naturalnie, pięknie zagęszczają :)

Dopełnieniem mojego studniówkowego makijażu (kiedy to było!?) są cieliste usta i świeży róż. Przywdziałam małą czarną, nadrobiłam prostotę sukienki pokaźnym łańcuchem na szyję i... szkoda, że dziś nie wybywam na żadną imprezę! 

Twarz

- podkład Dermacol 210
- puder sypki Kryolan Anti Shine
-  korektor pod oczy Make Up Studio Yellow
  - róż Sleek Santorini
- bronzer Pierre Rene nr 13
- sypki pył rozświetlający Inglot 02

Oczy

- cień do brwi Inglot 569
- baza pod cienie ArtDeco 
  - cienie Inglot 326, 357, 463,351
- mocno błyszczący cień Essence Metal Glam Eyeshadow
 - mascara 2000 Calories Max Factor
- sztuczne Eylure Naturalitier
  - klej Duo czarny

Usta

  - wkład pomadki Inglot 06

Żałuję, że nie umiem robić na tyle dobrych zdjęć, które ukazałyby ten mega błysk cienia Essence... Ale co Wam powiem - kupiłam pierwsze dwie tubki Dermacolu, specjalnie właśnie do zdjęć. I jestem bardzo zadowolona! Fakt, że nie wyszłabym w Dermacolu na dzień, ale do zdjęć i do makijaży wieczorowych, o ile ktoś lubi nieskazitelne krycie, ten produkt jest naprawdę spoko :) Nie testowałam trwałości, jednak krycie oceniam na mega plus!

A Wy lubicie Dermacol? Co o nim sądzicie, jak z trwałością?






47 komentarzy:

  1. Słyszalam o dermacolu ale jeszcze nie używalam. A makijaż bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam spróbować, kosztuje około 20 złotych :)

      Usuń
  2. przepiękny makijaż! zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo cierpliwości i ćwiczeń i wszystkiego można się nauczyć ;)

      Usuń
  3. Jaka ty jesteś piękna!
    Cudowną masz urodę i śliczny zrobiłąś makijaż (;
    Ciągle się zachwycam Twoimi zdjęciami (;
    A ja nic o dermacolu nie słyszałam, nie czytałam, nie znam w ogóle firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za każdym razem jak ktoś mi prawi komplementy na temat urody to mam ochotę powiedzieć - zasługa makijażu :) o Dermacolu było kiedyś dość głośno na blogach :)

      Usuń
    2. Gadasz głupoty! Jesteś piękna i robisz piękne makijaże, w połączeniu wychodzi, że jesteś mega piękna! :P
      No to omineło mnie to głośne mówienie - ale już troche o tym poczytałam i dzieki Tobie chyba go sobie kupię (;

      Usuń
    3. :) kup kup jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  4. Dla mnie super!!! zebym to ja umiala sie malowac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały makijaż :) zdecydowanie w takim czuję się najlepiej :)
    Jestes piękna :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czuję się w takim świetnie, poza tym jest na każdą okazję i dość szybko się go maluje :)

      Usuń
  6. cudowny makijaż :-) Dermacolu nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Dermacol, super kryje :)

      Usuń
  7. Makijaż jest przepiękny, uwielbiam taką klasykę :) Dermacol mam ale używam kiedy ktoś już go naprawdę potrzebuje, najczęściej miejscowo. Przy zwykłej cerze raczej wybieram lżejsze produkty. MA on jednak jeden wielki plus - bardzo, bardzo jasny kolor w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki masz ten jasny kolor? ja mam 210 i jest super! jak maluję ładną cerę to dermacolu nie używam, nie ma po co :)

      Usuń
    2. Tak :) Dokładnie jak piszesz :)

      Usuń
  8. Uwielbiam Twoje makijaże i zdjęcia :) Pięknie wyglądasz! Dermacolu używam tego najjaśniejszego jako korektora często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dermacol zaczęłam mieszać z lżejszymi podkładami i też super się sprawdza nawet na całą twarz :)

      Usuń
  9. makijaz idealny na kazda okazje ;)
    rodem z czerwonych dywanow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej! super też komponuje się z czerwonymi ustami :)

      Usuń
  10. Piękny makijaż, rzeczywiście bardzo uniwersalny :)
    O dremacolu słyszłam już kilka lat temu i nawet się za nim rozglądałam, muszę go w końcu zakupić :)
    Wiem, że jest mega kryjący, ale tez ciężki, więc z chęcią bym go wypróbowała w roli korektora albo jako domieszka do innych podkładów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam właśnie jako domieszkę do innych podkładów :) a do zdjęć jako full cover :)

      Usuń
  11. Dermacol użyłaś solo? Piękny naturalny efekt uzyskałaś... ja zawsze muszę wymieszać go z innym podkładem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak solo, ale nakładam mokrym beauty blenderem i wtedy efekt jest bardziej naturalny. I koniecznie cienką warstwą :)

      Usuń
  12. Piękny i elegancki makijaż. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie tego typu makijaze , sa bardzo kobiece a Ty pieknie go ywkonalas;_

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz arcyfantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana! jak Ci ładnie w tej fryzurce :) a makijaż - JAK ZAWSZE - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fryzurę to zapuszczam i szczerze nienawidzę obecnych kłaków! ale na zdjęciu wyglądają nawet nienajgorzej :)

      Usuń
  16. Makijaż jest rewelacyjny :) ! A ty wyglądasz mega!!

    OdpowiedzUsuń
  17. łoooo *.* nawet nie wiesz jak mi się podobasz w tym makijażu!

    ps. ale kieta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kieta jest bajerancka :D może poderwę na nią jakiegoś gościa z bmw hahaah ;)

      Usuń
  18. wygląda fenomenalnie! bardzo ci pasuje tak w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny makijaż!! Nie mogę się napatrzeć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Krótko, zwięźle i na temat przedstawione podstawy makijażu smokey eyes, fajnie. Właśnie takie kluczowe kwestie przekazywano nam na szkoleniu kosmetycznym w Koszalinie u pani Aleksandry Góreckiej. Dużo się tam nauczyłam. Także Twój blog jest pomocny ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...