sobota, 4 stycznia 2014

Close to You - makijaż dzienny morela z fioletem


Witajcie :)
Dziś przybywam do was z makijażem dziennym, który jednak nie jest zwykłym nudziakiem. Najczęściej makijaż dzienny traktujemy po macoszemu - brązy, szarości, beż, czasem szaleństwo w postaci pastelowego różu... A gdyby tak coś kolorowego, ale nadal delikatnego? 

Osobiście uwielbiam takie akcenty na powiekach. Jako, że jestem typowym bladziochem muszę dodawać sobie koloru na wszelkie możliwe sposoby :) I tak oto powstał makijaż z użyciem delikatnej morelki z fioletem.





make up & photo & model: Multicolor Emilia Borek

A jak wygląda Wasz dzienny makijaż? Opieracie się na typowych nudziakach czy lubicie pokombinować z kolorami?

15 komentarzy:

  1. Nowy nagłówek, czy po prostu dawno mnie tu nie było?
    Chyba czytasz mi w myślach bo właśnie taki makijaz chciałam sobie jutro zrobić - bynajmniej w tych koloroach (;
    Mój dzienny makijaż to po prostu jeden kolor, kreska i tusz do rzęs, choć ostatnio lubuję się w: cień nudziak + brązowa kreska na powieke górną + zielona na dolną (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nagłówek nowy, wczoraj zmieniałam :) jak i całą kolorystykę :) mam nadzieję, że zmiana na plus!
      ja rzadko korzystam z zieleni... jakoś nie do końca się w nich czuję, a potrafią pięknie wyglądac eh :)

      Usuń
  2. Fiolet bardzo tutaj pasuje i dodaje wiele uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie ostatnio polubiłam się z fioletem, uważam że jest bardzo twarzowy :)

      Usuń
  3. śliczny makijaż, bardzo subtelny! pozytywna zmiana w wyglądzie bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie jestem na TAK!!! Pięknie dobrane kolory, subtelne, ale jednak z kolorem. Na naszych polskich ulicach zdecydowanie jest zbyt szaro i nudno. Takie dzienniaczki chciałabym widzieć codziennie. Ja osobiście rzadko sięgam po brązy i beże. Na co dzień tylko kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, ja generalnie w brązach chodzę, ale czasem zdarza mi się poszaleć i mam fiolet lub niebieski na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny nowy nagłówek!!! :) Makijaż śliczny, ja tam lubię kolorki na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz FACH w rękach!!! Cudownie jak zawsze. Życzę Ci kiedyś światowej kariery. Każda kreska, całość, wykonanie tak perfekcyjne w każdym makijażu, który prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie fioletu z morelą bądź pomarańczą:) Piękny makijaż i idealne, czyste przejścia kolorów.

    Ja jako, że nie pracuję zawodowa, tylko siedzę w domu z dziećmi (jedno ma Zespół Downa, więc niestety już nigdy nie pójdę do pracy) to nie maluję się codziennie. Nie jestem typem, który nie wyjdzie na ulicę bez makijażu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...