sobota, 21 grudnia 2013

Skeleton make up - Kostucha na Halloween

Hello :)

Przekopuję zdjęcia w laptopie, przekopuję, nazbierało się trochę do publikacji... Co by tu... To może jeszcze zaległy z halloween kościotrupek? Mój pierwszy i jak na razie jedyny. Na wstępie popełniłam poważny błąd - użyłam białej farbki Kryolanu i nie przypudrowałam jej, co skutkowało trudnościami z rozcieraniem czerni. Hmm... Porzuciłam nadzieję, że wyjdzie coś fajnego, więc dalej pracowałam już niestarannie i dodałam okropne pęknięcia na czaszce - totalnie nie wiedziałam jak je narysować, aby były naturalne :/ Wyszło tak o :)

Czarny kapturek w akcji

To moje ulubione :D 


Chyba będzie nowe profilowe ;)

Najdłużej siedziałam nad zębami, totalnie nie podobały mi się gdy patrzyłam na nie z bliska, ale już z daleka efekt okazał się lepszy :) 


A wy malowałyście kiedyś coś takiego? Jak wam poszło? Ja potrzebuję jeszcze trochę poćwiczyć :)

make up & photo & model: Multicolor Emilia Borek

7 komentarzy:

  1. Mnie efekt się podoba, super to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie te peknięcia średnio Ci wyszły ;) ale reszta mi sie bardzo podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. te pęknięcia są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi there, please tell us when we will see a follow up!
    Best Cricket Games

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...