czwartek, 14 listopada 2013

Vampire Lady - seksowna wampirzyca na Halloween

Dziś kolejne wspomnienie jeszcze z Halloween i kolejne wcielenie wampirzycy, mniej strasznej a bardziej seksownej :)


W tym przypadku modelką jest Klaudia, śliczna dziewczyna, którą poznałam na pokazie makijażu Inglota. Na pewno jeszcze umówimy się na jakieś zdjęcia, już mam niecny pomysł co do jej mejkapu! :) PS - Widzicie te błękitne oczy?!






Moim zdaniem, bez kolczyka jest bardziej wampirzo :)



W trakcie tworzenia :) Zawsze mega się cieszę, kiedy przychodzą do mnie kobiety nie na zwykły makijaż, a na coś bardziej "konkretnego" :)



make up & photo: Multicolor Emilia Borek
model: Klaudia

22 komentarze:

  1. Cudny mejkap jej zrobiłąś, wg mnie z kolczykiem bardziej dramatycznie, mrocznie i wampirzo ^^
    Super,
    Rzeczywiscie piękne ma te oczy i naturalnie też piękna jest!!

    A Ty moja droga, cudownie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wszystkie miłe słowa :*

      Usuń
  2. piękna z niej dziewczyna - co za oczy :) a makijaż jak z True Blod

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ze mi cos napisalas, haha przynajmniej mnie mail oświecił, ze dawno nie zagladalam na blogowisko :D patrze tu, i jak zawsze masz cos ciekawego :) kochana, cóżeś Ty zmajstrowala!!!! fenooomen, po prostu fenomen :) chyba sie tak umaluje w sobote i pojde na zakupy do :D miny 'moich' kasjerek z Housie byłyby bezcenne :D ale Ty mi mow skad masz tak swietną biżu!!!!!!!!!!! jakas konkretna firma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wrzucaj wrzucaj częściej foty tatuaży! Gdzie Ty mieszkasz? może będę miała dobry powód żeby się przejechać przypuszczam na drugi koniec polski? :)

      no staram się jak już coś wstawiam, to żeby było interesujące ;) dlatego nie bawię się w żadne recenzje... bo sama nie lubię takich czytać :) no chyba że coś naprawdę konkretnego mnie interesuje ;)

      powiem Ci że na żywo ten makijaz mega mi się podobał, niestety na zdjęciach zawsze makijaż traci :( a Ty w Housie pracujesz czy co?

      A biżu jest z Glitter'a :)

      Usuń
    2. w jakim housie! :D po prostu zawsze ucinam sobie pogawędki z paniami kasjerkami :D pracuje poki co w sklepie motoryzacyjnym o_O :)

      Usuń
    3. ooo, myslalam ze w Olsztynie mamy Glitter, a tu d..a
      BARDZO baaardzo widzi mi sie ten naszyjnik i wlasnie zycie stracilo dla mnie sens ;D ;)
      nie orientujesz sie, czy prowadza tez internetowa sprzedaz? mieszkamy chyba jakos kawalek od siebie to nie bylabys zla, ze nosze cos na podobe :D

      Usuń
    4. jesteś z Olsztyna!? to nie tak daleko jak sądziłam! ja na co dzień w Gdańsku! może się kiedyś umówimy na jakiś meeting? :) nie wiem czy glitter ma sprzedaż internetową... ale jeśli byś potrzebowała to przecież mogę Ci kupić i wyslać?

      Usuń
    5. btw studiowałam w Ol :P

      Usuń
  4. meega! cudowny :) i usta nieziemskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usta piękne symetryczne oh i ah :)

      Usuń
  5. Świetny makijaż! Modelka rzeczywiście piękna i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to właśnie błękit jej oczęt ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można się utopić w tym kolorze! :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny efekt, faktycznie bez kolczyka lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, zajebista sucz! :>

    (przepraszam za język, ale niebywale seksowna koleżanka :>)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ma oczzyyyy.... <3 Wspaniała ! Bez kolczyka lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka Piękna modelka i piękny makijaż!💗

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...