sobota, 2 listopada 2013

Scary Geisha - charakteryzacja na Halloween

Halloween za nami, a ja mam jeszcze kilka stylizacji w zapasie :)


W pracy odwiedziła mnie Klaudia, którą mieliście już okazję poznać w poprzednich postach:



Tym razem Klaudia wcieliła się w Gejszę, ale tę Halloweenową :) Kilka fotek na pamiątkę :)














Całość wykonana oczywiście Inglotem. Żałuję, że nie jestem w stanie oddać na zdjęciach tego, jak całość fajnie się mieniła! :) 

Zdjęcia od Klaudii :)




A tutaj zdjęcia inspiracji :) Miało wyjść słodko, ale w klimacie horroru.



make up & photo: Multicolor Emilia Borek
model: Claudia

11 komentarzy:

  1. łoooo super :D ale mi to bardziej podchodzi pod mima, niż gejszę :D szczególnie na zdjęciach z góry gdzie ma na głowie kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha też miałam takie skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super efekt, a Ty pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie zmalowałaś kobietkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super! ale zgadzam sie z Karola co do mima, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  7. perfekcja w każdym calu:) pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny makijaż !
    ________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super efekt i faktycznie coś z mima wyszło :D a co to to białe na twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! Dawno tu u Ciebie byłam nie wiem dlaczego;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...