wtorek, 15 października 2013

Wine lips - winter 2013 trend - winne usta makijaż dzienny/wieczorowy

Dziś już mniej wampirzo, choć nadal jest zoom na usta ;)

Jak podoba Wam się trend na wyraziste usta w głębokich, ciemnych kolorach? Ja czuję się w takich absolutnie świetnie! Tym bardziej, że przy akcencie na pomadkę, oczy mogę pozostawić niemal nude i zajmuje mi to wszystko o połowę mniej czasu.

Dziś w roli głównej piękna pomadka firmy Inglot, a dokładniej wkład do kasetki o numerze 86. Jest to ciemny, głęboki, pięknie błyszczący (ale bez drobinek) kolor wina, ale takiego w zimniejszym, bardziej różowo-fioletowym odcieniu.

Na powieki nałożyłam jedynie bazę pod cienie oraz rozświetlacz w paskach, również Inglota o numerze 83. Ubóstwiam rozświetlacze w paskach - można kombinować z odcieniem, jaki chcemy uzyskać, a płacimy raz :)

Na policzkach Inglotowa nowość - róż razem z rozświetlaczem numer 201 - zimny intensywny róż, zbliżony do fuksji






Już sama nie wiem ile czasu robiliśmy te zdjęcia... W pewnym momencie człowiek ma dość tych pozowanych idealnych min ;D


make up/ model: Multicolor Emilia Borek
photo: Piotrek

19 komentarzy:

  1. U mnie też dzisiaj wino na ustach tylko w innym odcieniu: http://monusia-monusia.blogspot.com/2013/10/makijaz-ale-to-usta-sa-winne.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. modny kolor, jak dobrze go widzieć na ulicach! :)

      Usuń
  2. Usta MEGA !!! :) U mnie również dzisiaj ciemne ustka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mnie ostatnio na takie usta bierze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna pomadka!! uwielbiam mocne usta :) a co to jest ten rozświetlacz w paskach? chyba pierwsze słyszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozświetlacz w prasowanej formie, ma kilka odcieni w jednym opakowaniu :)

      Usuń
  5. Sam kolor fajny, jednak nie podoba mi się efekt na ustach, wygląda jakby pomadka była rozlana sporo poza kontur ust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malowałam usta bez konturówki, bo nie mam odpowiedniego koloru, później ratowałam się bordową konturówką i tak wyszło :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny kolor a ostatnie zdjęcie - najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, co za kolor ;) niestety mnie by nie pasował

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że przesadziłaś z powiększaniem ust, wygląda to nieestetycznie

    OdpowiedzUsuń
  9. ale jesteś śliczna!
    kolor szminki idealnie dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się czy ten kolor by mi pasował, bo u Ciebie wygląda mega!!

    OdpowiedzUsuń
  11. mniamisne te twoje usteczka! :) dzis wrzucilam makijaz z ustami w podobnym kolorze, hihi

    P.S. Pytalas jak pokrylam moje brwi czerwonym kolorem, coz przyznam sie ze w moim przypadku jest to tez trudna sprawa - mam ciemne i dlugie wloski, hehe. Zaczelam od podkladu i odrobiny korektora na brwi, biala kredka, czerwona konturowka i kilka warstw czerwonego cienia na sucho i mokro, haha :) Wydaje sie szybkie i proste? Nie bylo :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...