wtorek, 2 lipca 2013

Metamorfoza Angeliki

   Dziś efekty metamorfozy :) Czy też uważacie, że taki cykl makijaży powinien pojawiać się częściej? Myślę, że przydałoby się tutaj trochę różnorodności  ^^ Makijaże malowane ciągle na sobie wieją nudą :(
   Na pierwszy ogień idzie Angelika, moja współlokatorka. Usiadłyśmy kiedyś obok siebie w szkole wizażu i jakoś tak zostało nam te wspólne przesiadywanie - tyle, że teraz przy malowaniu paznokci wieczorami i otwartym winku ;) 
  W tym makijażu skupiłam się na poprawieniu rysunku brwi, które trochę wypełniłam i na mocnym podkreśleniu oka. Angela ma piękne, duże oczy, które przy odpowiednim podkreśleniu zewnętrznego kącika przybierają świetny koci kształt. Starałam się trochę wymodelować policzki i wysokość czoła, usta już tylko przeciągnęłam lekkim błyszczykiem. Całość wyszła na tyle intensywna, że zaliczam ten makijaż raczej do wieczorowych. Tym bardziej, że dokleiłyśmy rzęsy :)








make up/photo: Multicolor Emilia Borek
model: Angelika

  I jak Wam się podoba? Jeśli macie współlokatorkę, to malujecie się czasem wzajemnie? Niedługo wrzucę również makijaż, który Angela zrobiła na mnie :) Zobaczycie jak zupełnie inaczej modelujemy oczy! :D 


25 komentarzy:

  1. Wow, wyszło cudownie. Z szarej myszki w zabójcza piękność. Cudowny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydobyłyśmy tę mroczniejszą stronę hi hi ;)

      Usuń
  2. niesamowite! piękny makijaż, a zmiana kolężanki jeszcze większa!!! bardzo mi się podona ten make up, i zdięcia! hmmm, kto wie, czy nawet nie bardziej zdięcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze zdjęciami były małe problemy jak to zwykle - światło itp ale jakoś dałyśmy radę :) pięknie dziękujemy za komplementy :)

      Usuń
  3. Piękne oczy! Zazdroszczę Pani Angelice pięknego i naturalnego wyglądu bez makijażu! Chciałabym tak ślicznie jak ona wyglądać bez :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie lepiej wygląda bez makijażu :) Acz sam makijaż rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. modelka jest innego zdania, niestety nie lubi się bez mejkapa :(

      Usuń
  5. Piękna z makijażem jak i bez:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż! Metamorfozy uwielbiam i chętnie pooglądam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Qrcze metamorfoza jak najbardziej udana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. metamorfozy mile widziane :D bardzo lubie ogladać... a ta jest cudna :D efekt końcowy powalający :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też właśnie lubię u kogoś oglądać, stąd pomysł na wprowadzenie tego i u mnie ;)

      Usuń
  9. Świetna metamorfoza, makijaż mocny, tak jak piszesz wieczorowy, bardzo fajnie podkreślił urodę modelki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może następnym razem zmalujemy coś delikatniejszego? :)

      Usuń
  10. Śliczna dziewczyna i super metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekażę koleżance wszystkie komplementy ;)

      Usuń
  11. Przepięknie :) serio opadła mi szczęk jak zobaczyłam jak wielka jest zmiana :)))
    Dziewczyna jest cudna przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak makijaż zdecydowanie wieczorowy wyszedł!:)Bez makijażu też jest piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wieczór idealnie :D jednak bez makijażu wygląda równie pięknie :)
    zapraszam do siebie:

    http://timeforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna metamorfoza :) !
    Oczy przyciągają uwagę, uwielbiam taki makijaż na wieczorne wyjście:)
    no i oczywiście świetny blog:)
    Oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjny wieczorowy make-up :) Oczka przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...