poniedziałek, 10 czerwca 2013

Wedding Classic - klasyczny makijaż ślubny

Pytacie mnie często o makijaże ślubne - robię? Nie robię? W sumie jak przejrzałam bloga to mało które tutejsze makijaże nadają się na tę ceremonię... Ale ja naprawdę potrafię też malować mniej kolorowo ^^

Klasyka zawsze w modzie, dobra na każdą okazję - rozmowę o pracę, na ślub, na poznanie teściowej (chyba kolejność powinna być odwrotna :D) i dla mnie - na szybko - kiedy nie mam czasu i chęci na kombinowanie z kolorami. Niemniej wielobarwne mejkapy są i będą moją największą miłością, może dlatego, że wydają mi się najtrudniejsze ale i najbardziej efektowne.

Dość gadania, dziś wcielam się w Pannę Młodą, tylko welonu brak, ale od czego jest wyobraźnia ;) uznajmy, że to efekt po oczepinach i rzucaniu welonem :P









make up/model/photo: Multicolor Emilia Borek

Twarz

- podkład Cream Powder 89 Inglot
- transparentny puder Kryolan Dermacolor
  - róż Inglot 90
- rozświetlacz Inglot nr 59
- bronzer Joko Marrakech Dream For Blonde

Oczy

- kredka do brwi Inglot 506 + brązowy cień Inglot 326
- baza ArtDeco
- cienie Inglot 351, 326, 341, 330
  - czarny eyeliner żelowy Bobbi Brown
- cienie Miyo biały i czarny
 - mascara Yves Rocher Sexy Pulp
- kępki rzęs Inglot różne długości
  - klej Duo czarny

Usta

  - wkład pomadka Inglot nr 29 + 23

40 komentarzy:

  1. Makijaż ślubny od Emi zrobił furorę :) Przez całą noc nic nie trzeba było poprawiać. A wyglądał fenomenalnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, a może pokarzesz coś dla gościa weselnego? Idę pod koniec czerwca na wesele i kompletnie nie wiem jak się pomalować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy co masz do ubrania, generalnie ten makijaż tutaj będzie pasował do wszystkiego :)

      Usuń
  3. Bardzo Ci pasuje ten makjaż i ta kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeważnie w takim stylu maluję moje szybkie dzienniaki ;)

      Usuń
  4. ładny aczkolwiek jak na mój gust za delikatny :D ja na swój ślub będę chciała ciemny :D najlepiej beże i brązy z domieszką fioletu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie jednak większość panien młodych oczekuje czegoś takiego ;P

      Usuń
  5. przeswietna metamorfoza! jak duzo daja brwi(bede zawsze topowtarzac)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram, u mnie brwi to podstawa!

      Usuń
  6. Piekny, staranny ...mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż :) klasa sama w sobie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie! Prosto ale jak efektownie :) Sliczna z ciebie kobieta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być prosto, klasycznie, uniwersalnie - fajnie że się udało :)

      Usuń
  9. subtelnie, kobieco, elegancko :) łał jakoś tak przeuroczo :) choć ja oczywiście uwielbią Twoją mocną stronę wielobarwną :D natomiast tutaj jest prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny. Taki makijaż chce na swoim ślubie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nawet za 50 lat na zdjęciach będzie ok :)

      Usuń
  11. O tak klasyka zawsze w modzie!:) Brwi masz cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! choć brwi wyglądają dobrze dopiero po przyciemnianiu ;)

      Usuń
  12. Piękny- gustowny i elegancki. Klasyka zawsze jest w modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam, że klasyka zawsze się obroni :)

      Usuń
  13. SLiczny! Delikatny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie lubie takie stylowe delikatesy, swego czasu zmajstrowalam identyczny, jeszcze mialam krotkie wlasnie w blondzie, wiec wygladalysmy nieco podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tak teraz pomyślałam, to faktycznie niektóre elementy twarzy mamy podobne :D

      Usuń
  15. Jestem na etapie wymyślania makijażu na swój własny ślub i ten Twój bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do wypróbowania :)

      Usuń
  16. Fantastyczny makijaż!:) Subtelny, ale efekt super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że panna młoda powinna być bardziej widoczna niż sam makijaż ;)

      Usuń
  17. Wow, doskonały makijaży - pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny makijaż! Masz duży talent ;) I do tego jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle komplementów, dziękuję! :*

      Usuń
  19. Fuck... ale Ty jesteś śliczna i bez makijażu !

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaaaaaaaaaaaaaa! obserwowalam Cię kiedyś na pingu i dopiero teraz trafiłam na Twojego blogspota:o muszę Ci napisać że masz absolutnie piękną twarz i bardzo mi się podobasz w krótkich włosach! :) i oczywiście makijaże ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...