czwartek, 27 czerwca 2013

Lavender Sky

Rzadko maluję się w fioletach, ale chyba je polubię! Ten makijaż to był totalny spontan, który zmalowałam zaraz przed wyjściem na pociąg - nawet udało mi się jeszcze szybko cyknąć kilka fotek. Mega dobrze czułam się w takich kolorach! Całość wyglądała dość wyraziście jak na dzienny makijaż, a to przez czarną kredkę na linii wodnej. Zabijcie mnie, ale nie pamiętam których cieni użyłam, przypuszczam że były to matowe Miyo. Całość spokojnie nada się też na ślubny, ale raczej wtedy bez czarnej kredki na dolnej powiece :) 





Czy to kwestia Blogspota, że zdjęcia wyglądają tu gorzej niż w oryginalnym pliku? Szczególnie widzę to na zbliżeniach oka, że siada jakość - i piegi bardziej mi widać ^^

Niżej bonus - jak się człowiek spieszy, a twarz nie współpracuje z aparatem to się człowiek yyy denerwuje ^^


make up/model/photo: Multicolor Emilia Borek



29 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, idealnie Ci pasuje :) Z tą jakością - też mam takie wrażenie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem wkurza mnie to, że zdjęcie przetworzone przez blogspota tak siada, ale co poradzić>?

      Usuń
  2. świetny makijaż, pasuje do ciebie :) szczególnie do tej bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzeczka była inspiracją :)

      Usuń
  3. To ja więcej takich spontanów poproszę :D kolejny wspaniały makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie podbija Ci tęczówke i Twoje oczy są takie hipnotajzing :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie zawsze sądziłam, że fiolet nie podbija niebieskiego, ale wygląda spoko :)

      Usuń
  5. Haha, ostatnie foto <3

    Piękny makijaż <3 Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam że ostatnie foto się spodoba :D

      Usuń
  6. Świetny makijaż:-) wyglądasz w nim bardzo korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio zrobilam podobny i ciagle czeka na publikacje. Twoj strasznie mi sie podoba - jest taki hipnotyzujacy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię fiolety!:) Piękny makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się przekonuję do fioletów :)

      Usuń
  9. Piękny...
    U siebie wlasnie dodalam posta ze slubnym makijazem w podobnych kolorkach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko i bluzka też fiu fiu fiu

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat ślub będę miała w bieli i fiolecie :). Szukam makijażu idealnego i koniecznie muszę spróbować się tak pomalować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam na żywo wygląda świetnie!

      Usuń
  12. jaka Ty jestes sliczna, zawsze bede sie zachwycac Twoja uroda :) nawet w krotkich wlosach wygladasz sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. weź bo się zaczerwienię :P ale dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...