sobota, 13 kwietnia 2013

Colorful cat's eye - makijaż kolorowy fantazyjny

Hello :)

Dziś efekty kolejnej sesji z Klaudią :) Tym razem bawiłyśmy się nowymi kredkami Inglota i wyszło takie coś... Co by było bardziej niegrzecznie, drugie oko zakryłyśmy zaślepką "home made production". Nie chcecie wiedzieć z czego jest zrobiona :D





make up/photo: Multicolor Emilia Borek
model: Klaudia

Ubóstwiam nowe wkłady pomadek Inglota! Widziałyście te odjazdowe kolory? Osobiście zaopatrzyłam się w widoczny tu oczojebny róż, żółty i morski. Tylko kiedy ja to wszystko zużyję?!


Twarz

- podkład Ultrafoundation nr 10 Kryolan
- transparentny puder Kryolan Dermacolor
- korektor pod oczy w pędzelku Kryolan 02
  - róż Sleek Santorini
- rozświetlacz Inglot nr 59

Oczy

- kredka do brwi Inglot 506 + brązowy cień Inglot 326
- baza ArtDeco Pure Mineral
- biały eyeliner żelowy Inglot nr 76
  - czarny eyeliner żelowy Essence 01 Midnight in Paris
  - kredki Color Play Inglot (nie pamiętam numerków)
- cienie Miyo biały i Inglot 463
 - mascara Gosh Wonder Volume
- sztuczne rzęsy Inglot 16S
  - klej Duo czarny

Usta

  - wkład pomadka Inglot nr 96

33 komentarze:

  1. Śliczne oczko! Podoba mi się bardzo, takie energetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. superancki pomysl i mega efekt :) a kolorki jak marzenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najładniejszy jest ten miętowy, zdjęcia tak ładnie go nie oddają :(

      Usuń
  3. bardzo ciekawy pomysł na makijaż, podoba mi się ostre odcięcie od strony nosa.
    świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej super makijaż!!!! No i te zdjęcia pomysłowe;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, a pomadka boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż, genialne zdjęcia!
    Bardzo ładnie Ci w tym kolorze włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za precyzja! Niesamowity makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. precyzja zawsze na pierwszym miejscu :)

      Usuń
  8. These are very useful tips of makeup and beauty and cute photos as well. I will recommend to my friends for reading this blog.

    Makeup Tips

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże jaki Ty masz niesamowity talent! I jeszcze te zdjęcia <3 Będe tu baaardzo często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za zdjecia !!!!!!!!!!!!! A jaki piekny makijaż !!!!!! Wooow !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie zabawa makijazowa, licze na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeej cudnie wyglądasz ! :)
    Wszystko idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, wykonanie!:) Jak zawsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jej kochana świetnie Ci to wyszło, jestem pełna podziwu;****

    zapraszam do mnie na ocenę nowego makijażu, coś mocniejszego mam nadzieje że Ci się spodoba;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż, cudny kolor pomadki! :)
    A zaślepka wygląda jakby była zrobiona z wkładki z biustonosza, zgadłam ? :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona kolorami i wykonaniem :) Jak zawsze super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...