czwartek, 10 stycznia 2013

The Lost Island - makijaż kolorowy fantazyjny


Nawet nie macie pojęcia ile nowych pomysłów kiełkuje w mojej głowie! Jednak notoryczny brak czasu i chęci na malowanie samej siebie skutkuje, jak widać, totalnym brakiem nowych prac. 

Pewnego pięknego (i wolnego od pracy!) dnia, zjawiła się u mnie Claudia, śliczna dziewczyna o  rosyjskich korzeniach. Dziś totalnie w innym wydaniu, nie rosyjskim, raczej rajskim, jako, że umieram z tęsknoty za białym piaskiem i błękitną wodą... Zaginiona wyspa. 





make up/photo: Multicolor Emilia Borek
model: Klaudia


Twarz

- podkład Ultrafoundation nr 10 Kryolan
- transparentny puder Kryolan Dermacolor
- korektor pod oczy w pędzelku Kryolan 02
  - róż Inglot nr 50

Oczy

- kredka do brwi Inglot 506 + brązowy cień Inglot 326
- baza ArtDeco Pure Mineral
- biały eyeliner żelowy Inglot nr 76
  - czarny eyeliner żelowy Essence 01 Midnight in Paris
  - cienie Inglot 101, 473, 338, 351
- cienie Miyo nr 27, 01
- złoty pył Goldilux Sugarpill
 - mascara Gosh Wonder Volume
- sztuczne rzęsy RedCherry
  - klej Duo niebieski
- cyrkonie i brokat

Usta

  - wkłady pomadek Inglot nr 02 i 64

29 komentarzy:

  1. zdj cudowne a makijaz jeszcze cudowniejszy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękować :) niezbyt lotny ze mnie fotograf ale staram się :)

      Usuń
  2. makijaż świetny:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło genialnie. bez zbędnych słów - szalony ale kokieteryjny makijaż <3 "lubie to!" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokieteryjny mówisz :) faceci chyba jednak inaczej by opisali kokieteryjny mejkap ;)

      Usuń
  4. Kurczę, wyszło cudownie.
    Też mam rosyjskie korzenie, ale tak twarzowo wyglądać nie umiem. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może egzotyczny makijaż do tego? :D

      Usuń
  5. Piękny makijaż :)
    a jak sprawuje się podkład Kryolanu ?
    Zastanawiam się nad jeo kupnem tylko kompletnie nie wiem jaki
    odcień wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pytałam konkretnie w sklepie jaki odcień... a co do podkładu to uzywam go tylko na sesje, na co dzień jest za ciężki :(

      Usuń
  6. Love this look, it makes your eyes look really lovely!

    Makeup

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny, kojarzy się z jakąś rajską wysepką :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super! takie właśnie miały być skojarzenia! :)

      Usuń
  8. WOW! Tylko tyle jestem w stanie napisać:)

    Zapraszam do mnie - powoli się rozkręcam:)
    http://luiza-barszcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Congratulations o czwartek! Thank you so much for taking the time to share this exciting information.

    private label hair care

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej:)) SUPER, ciekawe połączenie kolorów i bardzo fajna stylizacja;))

    Zapraszam do mnie, co prawda dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że Ci się spodoba;)kamiladzwonkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. These are very cute makeup tips photos

    Actress Makeup

    OdpowiedzUsuń
  12. Love this look, it makes your eyes look really lovely!
    Hair Weave Wholesale

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...