poniedziałek, 26 listopada 2012

Electric Blue - makijaż fantazyjny kolorowy

Minął już dobry miesiąc odkąd zrobiłam zdjęcia tego makijażu. To pierwszy mejkap sfotografowany przy użyciu lampy pierścieniowej, stąd lekko zbyt chłodny, niebieski odcień zdjęć... Nie wiedziałam jeszcze, jak ustawić do niej aparat :) Ale przynajmniej nazwa Electric Blue aż mi się cisnęła na usta :) 

Sam kształt oka nie jest moim wymysłem. Mam mnóstwo zdjęć makijaży na komputerze, bo zawsze, gdy przeglądam sieć zapisuję na dysku wszystko, co wpadnie mi w oko. Tak było i z tym dziełem Nireyny, notabene mojej idolki jeśli idzie o wszystko, co związane z makijażem. Gorąco zachęcam Was do zapoznania się z jej pracami, są nieziemskie! Link do jej strony: http://nireyna.livejournal.com/

To zdjęcie mojej inspiracji:


Wierzcie mi lub nie, ale w moim makijażu też użyłam fioletu! A po nim ni widu ni słychu na zdjęciach... Ja chyba nigdy nie nauczę się robić porządnych, oddających wiernie kolory zdjęć ;(

Poniżej moja biedna próba odtworzenia:







make up/model/photo: Multicolor Emilia Borek

A Wy kim inspirujecie się najczęściej? Możecie polecić podobne strony tak utalentowanych osób?




27 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszedł Ci ten makijaż :) Ja nie mam idolki makijażowej, bo używać cieni to ja nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet jak sama się nie malujesz tak kolorowo to zawsze może akurat masz kogoś, kogo podglądasz :)

      Usuń
  2. wyszło Cie pięknie!
    tez mam problem ze zdj i ich kolorami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze zdjęciami to chyba co druga z nas ma :( dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  3. KatOsu, Grzee i Zmalowana :) To moje trzy idolki :) Ale o nich zapewne juz slyszalas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. slyszalam, a jedną nawet znam osobiście :P

      Usuń
  4. ahh przepiękne makijaże ;)
    co do polecanych: Kat0su, Grzee i Trustmyself :D

    OdpowiedzUsuń
  5. biedna próba? Wyszło Ci genialnie. A co do kolorów to uwierz, chyba każdy ma z nimi problem ;)
    Od początku moim mentorem i człowiekiem od którego zaczęła się moja pasja z malowaniem był Petrilude. Mimo, że raczej nie widzę już dodawanych przez niego makijaży w ostatnim czasie, to właśnie on nauczył mnie wielu przydatnych rzeczy w makijażu i jego filmiki pozwoliły mi zacząć przygodę z wizażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo o tej osobie nie słyszałam, poszukam, dzięki! :)

      Usuń
  6. robię podobnie, jak znajdę coś ciekawego w internecie to zapisuję sobie na dysku, lubię sprawdzać moje siły gdy odtwarzam make-up:)
    Najczęściej przeglądam stronę makeupbee:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam multum pozapisywanych zdjęć z makijażami, tylko nie mam kiedy odtworzyć czegoś podobnego...ah tyle można!

      Usuń
  7. Pięknie Ci to wyszło:) Tez mam problem z tymi kolorami :/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie Ci to wyszlo:) cuuuuuudo! zazdroszcze talentu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pięknie Ci wyszło !
    Patrzę i się zachwycam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż, stronka rewela będę zaglądać. Ja polecam http://nyheter24.se/modette/lindahallberg/
    szwedzka wizażystka tworzy cuda :

    OdpowiedzUsuń
  11. uwazam,ze bardzo ladnie wyszedl Ci ten makijaz :) ja tez lubie eksperymenty :)
    pozdrawiam slicznotke :)

    OdpowiedzUsuń
  12. balans rzeczywiście zaburzony ale naprawdę fajnie odwzorowałaś makijaż, a nirenye kocham nad życie :)
    trafiłam tutaj przez Twój makijaż opublikowany na inglot FB ;) super

    OdpowiedzUsuń
  13. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny pomysl na makijaz sylwestrowy:D chociaz nie tylko. wyszedl perfekcyjnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudnie to wykonalas:) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. biedne?
    spektakularnie ci wyszło!


    serdecznie zapraszam na moje urodzinkowo-noworoczne rozdanie
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/12/100-lat.html

    OdpowiedzUsuń
  17. I found your blog recently and I have to say: you go girl! Awesome makeup looks, pure colours and skills! Whoaaa :) You inspire me very much.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie:) super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny makijaż, wspaniale prezentuje się zarówno przy zamkniętej i otwartej powiece, a to już sztuka! // portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...