niedziela, 19 sierpnia 2012

Multicolor i Grzee w gazecie :)

Pierwsza wspólna publikacja o mnie i o Grzee! Myślę, że nie ostatnia :P "Kilka" słów o nas i naszym blogowaniu możecie przeczytać w Głosie Pomorza, wydanie piątkowe z 17 sierpnia.

Tak dla sprostowania - nigdy nie malowałam się po to, by się 'opalić' podkładem, tylko aby zakryć piegi i blizny potrądzikowe. A Grzee, uwierzcie mi na słowo, ma brwi :D

Co do podcinania rzęs - nie próbujcie tego w domu! Byłam młoda i naiwna (jeszcze w podstawówce) i wierzyłam, że skoro podcinanie włosów wzmacnia je i sprawia, że szybciej rosną (eee...) to z rzęsami przecież będzie tak samo, prawda? No i własnie nieprawda :D Zamiast firanek miałam krótkie kikutki przez jakiśtam czas. Później wszystko wróciło do normy.

W dniu publikacji artykułu akurat spotkałyśmy się z Grzee na piwo-kawie w naszym małym Słupsku. Miałyśmy wrażenie, że kilka osób dziwnie się nam przygląda.... Jedna babeczka nawet zapytała, czy to my jesteśmy w gazecie! Urok miasteczka :)

Gdyby kogoś artykuł zainteresował mocniej - polecam powiększyć :)


A tu już nasza mini sesja zdjęciowa w redakcyjnej łazience. Uwierzycie, że ze mnie taka wizażystka, że nie miałam przy sobie totalnie żadnego kosmetyku? Nawet błyszczyka! Całe szczęście Karolina miała rekwizyty :D

Fot. Kamil Nagórek (pozdrawiamy!:)
Macie jeszcze jakieś pytania? :)

16 komentarzy:

  1. czy naprawdę nie mogłaś wybrać chociaż jednego zdjęcia, na którym wyglądam jak człowiek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie wyglądasz człowieczo na każdym zdjęciu :D

      Usuń
  2. Gratuluje! A co do akcesoriow w torebce o dziwio ja rowneiz nei nsoze komsetyczki i jedynymoj kosmetyk w torebce to pomadka ochronna. Ale jak to sie mowi szewc w dziurawych butach chdozi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękować :) ja czasem mam ze sobą Carmex, ale to też nie zawsze... coś w tym powiedzeniu z szewcem jest na rzeczy :D

      Usuń
  3. gratuluję, miałam właśnie miłą lekturę do porannej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie :) ale ja z innej beczki... Kobieto! jaką Ty masz urodę subtelną o_O idealna! a cóż to za kolorek na włosach! Koniecznie zdradź mi tę tajemnicę! :) ZAZDROSZCZĘ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeeej no dzięki! aż mnie zawstydziłaś! komplementy od kobiet odbieram zupełnie inaczej niż od facetów :D a kolor na włosach to CeCe numerki 10.0 i 8,3 zmieszane pół na pół :)

      Usuń
  5. Wyglądasz prześlicznie! Gratuluje sukcesu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, niezmiernie mi miło! :)

      Usuń
  6. Mnie niektóre zdania w tym artykule powalają np. "wtedy to wyrwała sobie wszystkie brwi. I do dziś one nie rosną" Jak mogą nie rosnąć?
    Ogółem artykuł ciekawy ;) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coż kwiatki w artykule muszą być :D ale grunt że ogólnie wyszło spoko :)

      Usuń
  7. Heheh kwiatki, bratki i stokrotki :D I tak fajnie :) Widzę, że odwiedziłaś stare śmieci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde stare! tam już praktycznie nie ma nikogo z 'naszej' ekipy :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...