piątek, 24 sierpnia 2012

Cold Silver - kocie oko

Już dłuższy czas miałam ochotę na wykorzystanie srebrnej farbki na usta - podobnie zresztą, jak to było przy złotej w makijażu Dream aboout Santorini. Klientki ostatnio, jakby się zmówiły, ciągle proszą o 'kocie oko'. Niestety w moich znienawidzonych szarościach! Stwierdziłam, że jednak wybierając czerń - to będzie prawdziwe kocie oko, pasujące idealnie do chłodnego srebra... Usiadłam, zaczęłam malować i wyszło takie coś... 





Twarz

- podkład Ultra Foundation Kryolan nr 10
- transparentny puder sypki odbijający światło Vipera nr 12
- korektor w kremie AMC Inglot nr 66
- róż Sleek Santorini
- jako rozświetlacz pyłek Pearly Dew FM Group

Oczy

- kredka do brwi no name
- baza ArtDeco
- cienie czarny i szary z trio MIYO
- biały cień MIYO nr 1 White
- mascara Gosh Wonder Volume
- czarny gel eyeliner Essence 01 Midnight in Paris
- sztuczne rzęsy RedCherry
- sztuczne rzęsy (dolne) Inglot 63S
- klej Duo

Usta

  - srebrna farbka Supracolor Kryolan

41 komentarzy:

  1. wow! cudownie, ja jednak użyła bym szminki typu nude, bardzo mi się podoba!
    P.S jakim aparatem operujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. It's AMAZING!! You're awesome :))

    OdpowiedzUsuń
  3. leniuch pomalował tylko jedno oczko! :D
    wiesz dobrze co sądzę o tym makijażu, rewelacyjnie wyglądasz w takiej ostrej wersji i samo oko, wyszło mega seksownie i drapieżnie :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, potwierdzam ! Zupełnie inna Emila !
      *-*

      Usuń
  4. och! When I will be a bog girl, I will do make-up as you and Grzee :-)))Amazing!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Mega:) Naprawdę świetny, usta są super:)

    Ps. Zapraszam na moje rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, brak mi słów, pięknie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! cudowny! i ta stylizacja! foty! świetne ujęcia! Bosko;))) masz prześliczną twarz - wszystko Ci pasuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugiego oczka nie chciało się robić? ;p
    Makijaż naprawdę zajebisty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurna jaka Ty jesteś kobito śliczna!!!!Ten makijaż cudny!!!!Te rzęsy co nakleiłaś na dolną powiekę świetnie wyglądają!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty jesteś tak śliczna, że nawet w rozmazanym makijażu wyglądałabyś zjawiskowo. Jak Ci zazdroszczę urody kobietko!!!! :) Twoja uroda sama przez się skłania do tego, by nie znając Ciebie, polubić Cię bardzo - niewytłumaczalne zjawisko :] Makijaż świetny, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! Co za efekt, usta bardzo bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow :))
    Makijaż niesamowity!!!
    Ale jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, kochana! ale mega ci to wyszlo! w ogole przecudownie sie tak prezentujesz, drapiezna kotka, miau!

    co do atlasu, kochana - niestety takowego magicznego produktu jeszcze nie probowalam, lol :p Chociaz musze przyznac, ze moje codzienne polaczenie podkladu (mac matchmaster) i pudru w kamieniu (mac blot powder) sprawdza sie calkiem niezle! jak rano zrobie makijaz to do wieczora sie nosi i naprawde az tak bardzo nie swieci! i to zadko kiedy wprowadzam jakies poprawki w ciagu dnia, uwierz mi :)
    Jak uzywalam innych podkladow i pudrow, to swiecilam sie jak kobyle jajca (czy jak to tam sie mowi :p)

    Buziaki, milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  14. prześlicznie wyszedł Ci ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko! ;o Tak samo jak Karolina, ślicznie cieniujesz.Macie talent do tego :D. A ten makijaż, jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow great makeup!!! nice blog!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie cudowne! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG! To jest śliczne jak zresztą poprzednie makijaże! Masz prawdziwy talent :) Twórz dalej takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, świetne!
    Ja właśnie spróbowałam pierwszy raz zmalować sobie odważniejszy, kolorowy makijaż. Jeśli masz ochotę to zapraszam do obejrzenia. Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kuuurcze, oko jest oszałamiające!!!!! dodaje do obserwowanych!! Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochac się można w tych ustach :) sa magnetyczne :))))
    Make up oka również cudny. Z resztą całość idealnie ze sobą współgra (łącznie z biżuterią;))

    OdpowiedzUsuń
  22. ... ehhh i kocham Twoje włosy (;

    OdpowiedzUsuń
  23. makijaz oka jest poprostu cudny i taki hipnotizing ;) a usta... kosmiczne :D ale calosc prezentuje sie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi sie twoj makijaz i zdjecie:)
    czytam dalej napewno..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. genialny makijaż <3 Powiem Ci że już go nawet dziś widziałam na innym blogu pod hasłem ; kreski eyelinerem - wpisane w google. ^^ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne oko, tak magicznie podkreślone, wow!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mozesz mi powiedziec czym podkreslasz brwi? Wlasnie szukam takiego kolorku dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...