niedziela, 22 lipca 2012

The plum with honey - makijaż kolorowy

Dziś spróbowałam obfocić makijaż, który zrobiłam do pracy. Zdjęcia wyszły kiepskie, bo światło (a w zasadzie słońce) było po innej stronie niż moje okno... Ale lepszy rydz niż nic :)

Kolejny kolorowy zwyklaczek, taki, jakie lubię najbardziej :) Tym razem na linii wodnej dałam cielistą kredkę, co by mejkap nie był za ciężki. 

Następnym razem muszę się zmotywować i zmalować coś bardziej skomplikowanego :)

Czy Wy też nie czujecie przez tę pogodę, że są wakacje?! Już pomijam fakt, że i tak pracuję, ale w te wolne dni chciałabym móc położyć się plackiem na plaży... Bladość króluje! Przynajmniej piegi mi nie wyszły he he. Jeszcze!







Twarz

- podkład Ultra Foundation Kryolan nr 10
- transparentny puder sypki odbijający światło Vipera nr 12
- duet róż-bronzer nr P115 Flormar
- rozświetlacz AMC nr 61 Inglot
- puder brązujący Marrakech Dream For Blonde Joko

Oczy

- brązowy cień Inglot Matte 360 (brwi)
- baza Ingrid
- złoty sypki cień Goldilux Sugarpill
- cielisty, pomarańczowy, fioletowy, różowy cień Sleek
- mascara Gosh Wonder Volume
- gel eyeliner longlasting Pierre Rene
- cielista kredka IsaDora 52 Blonde
- sztuczne rzęsy

Usta

- błyszczyk Long Wearing Flormar L404

34 komentarze:

  1. Lato w Polsce jakie jest to każdy widzi :P W tym tygodniu ma być ponoć ładnie. Choć to zweryfikują najbliższe dni. Ja mam ciągle wrażenie, że to się zaczęła złota polska jesień. Ciekawe, kiedy grzyby będą w lesie (a może już są). Co do makijażu. Mi takie kolory bardzo odpowiadają. Lubię połączenie silnego śliwkowego z pięknym złotem miodem :) Jednak w moim wykonaniu nie jest taki precyzyjny.. raczej to wymieszany misz masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak czyli będzie ładnie jak akurat będę całe dnie pracować :D

      Usuń
    2. ... grzyby już są :D

      Usuń
    3. są? no w sumie kurki już widziałam w moim warzywniaczku :D

      Usuń
  2. Świetny makijaż :) Też chciałaby umieć zrobić taki :) Ja niestety mam dwie lewe ręce i mogę tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz zawsze próbować i ćwiczyć! nie od razu Rzym zbudowali, ja też zaczynałam z poziomu zero :P

      Usuń
  3. kurcze, w życiu nie pomyślałabym, że takie połączenie kolorystyczne będzie aż tak fajnie wyglądać! niby totalnie się ze sobą gryzą a tu proszę, jak miło dla oka :)
    w ustce dzisiaj w końcu wyszło słońce, naprawdę było przyjemnie! może pogoda się rozkręci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no powiem Ci że ostatnio sama się dziwię że niektóre połączenia kolorystyczne 'grają'. Ja wszędzie wciskam pomarańczowy i złoty i o dziwo dają radę :P

      ja nawet nie wiem jaka dziś pogoda była w Gdańsku - jak człowiek zamknięty w blaszaku bez okien cały dzień spędza...

      Usuń
  4. Rzeczywiście interesująco to wygląda, ale dla mnie do pracy to zbyt odważnie.

    Ja nie cierpię spiekoty i opalania się, wreszcie lato idealne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Mysiaaa a ja uwielbiam skwar! mogłabym cały dzień leżeć na plaży i czytać książkę...

      Usuń
  5. bardzo ładny :) pogoda nie rozpieszcza, chociaż u mnie stopniowo z dnia na dzień coraz więcej słonka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pogoda z deczka się rozkręca. zobaczymy co będzie jutro, bo jeśli mam wolne to może się popsuć :P

      Usuń
  6. oooo PAAAANIE jak mi się podobają oczka. O_o fenomenalne kolorki wybrałaś! :) aż podskoczyłam na krześle. ochy i achy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe jak miło mi się zrobiło :D

      Usuń
    2. dzięki za takiego posta długiego!!! :) ja z ziajki również lubię niektore produkty, choć głównie kremy z czerwonej linii. inne ich kosmetyki, mam wrażenie ze są tłuste, i przez to używam rzadko. Ale tą kredką isadory mnie mocno zaciekawiłaś! na pewno wypróbuję przy okazji :)

      Usuń
    3. aaach! wracając jeszcze tylko do kamuflaży. Myślę, że te od makeup studio są delikatniejsze, mniej tępe, na pewno bardziej kremowe i podatne na równomierne dopasowanie do skóry. Widzę po efektach na zdjęciach dziewczyn, które mają te kamuflaże. Kryolan ogólnie ma wiele produktów "tępawych". To taka ich kosmetyczna cecha myślę :) Nawet szminki nie rozkładają się typowo "płynnie". ale i tak z jakichś względów, ciągle pozostaję wierna kryolankom :)

      Usuń
    4. hmm cenna uwaga odnośnie tych kamuflarzy :) te z make up studio są okej, choć szczerze powiedziawszy rzadko ich używam. Może będę miała okazję wypróbować te Kryolanowskie :)

      Usuń
  7. Piękny makijażyk, fajne połączenie kolorystyczne!
    och,ach jak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) połączenie kolorystyczne samą mnie zdziwiło :P

      Usuń
  8. Bardzo ładne kolorki:) Jednak jeśli mam być szczera to bardziej podobasz mi się w innych odcieniach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny makijaż! Chciałabym tak ładnie malować oko :)

    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki na pewno zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  10. Podoba mi się bardzo, z resztą jak zwykle ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :) Piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne cieniowanie. Uwielbiam kolorowe makijaże :)
    zapraszam do mnie !

    nisiowepasje.blogpot.com

    no i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorowe też są moimi ulubionymi,na pewno zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  13. bardzo ładny, słoneczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, cieszę się że Ci się spodobał :)

      Usuń
  14. i like your eyebrows, nice make up :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...