poniedziałek, 18 czerwca 2012

Orange in the sun - makijaż dzienny złoto i pomarańczowy

Wreszcie gorące dni wróciły! W taką pogodę mam ochotę na wyjątkowo słoneczne makijaże, uwielbiam to, jak mienią się w promieniach słońca :)

A Wy, jak malujecie się w taką pogodę?






Twarz

- podkład Skin Balance Pierre Renr nr 21
- transparentny puder sypki FM Group
- korektor Essence Stay Natural 03 Soft Nude
  - róż IsaDora

Oczy

- brązowy cień Inglot Matte 360 (brwi)
- baza ArtDeco
  - pomarańczowe i złote cienie z paletki Sleek Sunset
- biały cień Elf z palety The Beauty Encyclopedia
 - sypki złoty cień Sugarpill Goldilux
- mascara Gosh Wonder Volume
 - Duraline Inglot rozmieszany z cieniem Sleek
- cielista kredka IsaDora 52 Blonde

Usta

- pomadka Inglot nr 319
- różowy błyszczyk Long Wearing Flormar L401

32 komentarze:

  1. Piękny makijaż;) Czuć w nim to lato, hehe;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był latem inspirowany, cieszę się to czuć! :)

      Usuń
  2. Orzeżwiająco, brawo! Też bym na taki postawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, delikatny, świeży, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie tak samo jak Ty uwielbiam malowac sie kolorow gdy swieci slonce z tym ze ja zima tez potafie i na zolto sie pomalowac aco! tak na przekor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w sumie tak jak ja - jestem zakochana w złocistych kolorach i zimą też ich używam :) w zimnych odcieniach czuję się jakoś nieswojo :)

      Usuń
  5. pięknie pasuje do Ciebie ten makijaż, ale już tyle go wychwalałam, że nic więcej nie powiem bo co za dużo to nie zdrowo Pięknoto:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet na żywo widziałaś - Pięknoto :D

      Usuń
  6. Ale jesteś śliczna! Makijaż soczysty i energetyzujący. Bardzo ładnie:)

    I jakie masz gęste brwi! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję! a brwi są trochę domalowane :P mam lekkie prześwity ;P

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. :) mój ulubiony kolor ostatnimi czasy ;)

      Usuń
  8. ale Ty masz ładną buźkę, też bym taką chciała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiedni makijaż może naprawdę wiele ! :)

      Usuń
  9. śliczny makijaż !
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnym czasie ;)
    Claudia Trish

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż!
    Zapraszam do wykonania makijażu wg instrukcji na blogu :
    http://greeneyekitty22.blogspot.com/search/label/Instrukcja

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. i love your blog! the looks are amazing!! started following!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo twarzowo ;) idealny makijaż na plażę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło mi :) choć na plażę to się zazwyczaj nie maluję :)

      Usuń
  13. A ja może powiem nie na temat, ale masz piękne brwi! I zazdroszczę umiejętności, ja tworzyć potrafię tylko na swoich paznokciach :)


    Przy okazji jeśli masz ochotę, zapraszam Cię na konkurs, który organizuję na blogu z Golden Rose, do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komplement! co nieco domaluję jeśli chodzi o brwi - wcale nie są tak idealne :P a ja wręcz odwrotnie - jestem antytalentem paznokciowym :)

      Usuń
  14. uroczo! świeżo i cieplutko :)
    co do moich mazideł - eeee, nie za bardzo był twarzowy :p dlatego nie dałam całości, zresztą nawet się zbytnio na zdjęciach nie skupiałam, miałam tylko kilka :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świeżo i cieplutko - dokładnie o takie wrażenia mi chodziło :)

      Usuń
  15. Bardzo podobają mi się takie makijaże. Ładnie rozświetla twarz :) Szkoda, że ja mam dwie lewe ręce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten jest naprawdę mega łatwy! wystarczy popróbować :)

      Usuń
  16. Jej ale super make-up

    Super Blog !
    Może mój tez ci przypadnie do gustu zapraszam :)
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...