czwartek, 24 maja 2012

Ray of light - makijaż kolorowy

Czeeeść!

Jakiś tydzień temu byłam na juwenaliach gdańskiego AWFu, gdzie na koncercie, zamiast gapić się na wykonawców, gapiłam się na oświetlenie sceny... i wtedy mnie olśniło.

Inspirację można znaleźć naprawdę wszędzie!

Połączenie dymu podświetlonego na fioletowo i zielono zapadło mi w pamięć na tyle, że musiałam zrobić make up w tych kolorach. Dorzuciłam od siebie trochę pomarańczu, co by nie było za nudno :)
 Dziś w roli modelki - Kasia, moja współlokatorka.

Koszulę ze zdjęć wygrzebałam ostatnio w sh - kosztowała mnie złotówkę :)





Twarz

- podkłady Revlon Superstay i FM Group
- puder Kobo
- korektor Make-up Studio Yellow
- duo bronzer-róż Flormar
- pomarańczowy róż Sleek Aruba

Oczy

 - cienie Sleek
- sypki cień Lime Crime Nyph
 - brązowa kredka IsaDora
 - czarny eyeliner Essence
- mascara Gosh
- brązowa kredka do brwi FM Group
- sztuczne rzęsy RedCherry

Usta

- pomadka IsaDora Burnished Pink
 - pomarańczowy błyszczyk Long Wearing Flormar L404


photo: Magdalena Juszkiewicz
model: Katarzyna Soboczyńska

9 komentarzy:

  1. super! no nie wpadłabym na to aby szukać inspiracji na juwenaliach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się człowiekowi już tak w oczach mieni... :P

      Usuń
  2. Mega! Piękny makijaż!
    Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :) :*

      Usuń
  3. codzienne zycie jest bardzo inspirujące i tylko prawdziwy artysta to zauwaza :) Super pomysł, mega wykonanie i jaka śliczna ta twoja wspołlokatorka :) na takim "płotnie" można malowac, hihi :) I zdjęcia śliczne!

    P.S. Co do podkładów z Kryolanu, miałam okazję na nich pracować w szkole, typowo "teatralne krycie". Właśie tydzien temu zainwestowałam w paletke 12 podkladow tej firmy i poki co przetestowalam jeden oscien na sobie :) no chowa wszystko po prostu :) mam z nim makijaz, pokaze juz wkrótce.
    A co, planujesz zakup? Tylko tak jak mowie, zalezy jeszcze jaki chcesz osiągnąc efekt, bo ja kupilam Dermacolor....
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można malować że ho ho, wielkość oczu powalająca :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny makijaż:)

    Masz racę, inspiracje można znaleźć wszędzie:)
    Ostatnio leżałam i się opalałam na trawce i nagle przyszedł mi pomysł z koniczyną na oku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo no takiej inspiracji to jeszcze nie widzialam :) muszę poszukać efektów u Ciebie na blogu :)

      Usuń
  5. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    We ask that you follow the blog "Directory"
    Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow you blog
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...