wtorek, 8 maja 2012

Fiolety, róże i niebieskości, czyli MIYO w akcji :)

Hello :)

Cienie MIYO okazały się strzałem w dziesiątkę! Malowanie nimi to czysta przyjemność! Świetnie rozcierają się, nie znikają z powieki, nie osypują się... no i ta intensywność! Już planuję kupno kolejnych kolorów, co mój portfel przyjmuje z ciężkim westchnieniem...





Niestety nie dorwałam jeszcze żółtego cienia z ich kolekcji, ale na dniach go dostanę yeahh! Macałam tester i jest...bomba!

make up & photo & model: Multicolor Emilia Borek


16 komentarzy:

  1. rzeczywiście, wyglądają super :) szczególnie dobrze widać na pierwszym zdjęciu, ojj chyba częściej będziesz gościła w Ustce co?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale do Ustki myślę, że będę częściej jeździć niż dotąd ;P

      Usuń
    2. zapraszam :D sądzę, że sklepy także przyjmą Cię z otwartymi ramionami ;d

      Usuń
  2. Piękny makijaż, masz wielki talent i z łątwościa Ci chyba przychodzi to makijażowanie":) bardzo mi sie podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż:)Obserwuję i zapraszam do mnie http://ivyalice18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny makijaz :) widze ze dopiero zaczyansz przygode z blogspotem :) mam nadzieje ze bedzie wiecej Twoich prac :) Pozdrawiam i oczywiscie dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam cienie z MIYO i faktycznie są świetne :) Bardzo ładny makijaż ,zdolniacha z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) Miyo są super, żałuję że nie mam więcej kolorów:)

      Usuń
  6. Bardzo ładny makijaż :) Zdolna z Ciebie kobietka :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie, świeżo i wiosennie! :) jak najbardziej na tak! a same cienie prezentują się świetnie! już mówiłam Karoli że jak będę w Ustce u cioci to musi mi pokazać te cudowności :p

    zostałaś otagowana :*
    http://artlook4u.blogspot.co.uk/2012/05/11-question-tag-why-not-join.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki za otagowanie, na pewno odpowiem :)

      a same cienie są naprawdę godne polecenia, jestem w szoku że za taką cenę dostajemy tak fajną jakość :) pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. slicznie wygladasz w tym makijazu ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...