wtorek, 8 maja 2012

Cienie MIYO


Hello!


Wczoraj wreszcie udało mi się upolować cienie MIYO firmy Pierre Rene! Szukałam ich w Gdańsku, a znalazłam ostatecznie w Ustce, mieście producenta. A wszystko to dzięki Karolinie która powiedziała mi o pękającej w szwach usteckiej drogerii :) 



Wszystkie kolory są matowe i cudownie napigmentowane, cudo :)


Kolory od lewej:
Passion 14
Diva 16
Ambition 40
Iris 34
Royal 39



Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i już dziś co nieco zmalowałam! Efekty niebawem :)

13 komentarzy:

  1. i jeszcze niebawem pojawi się żółty! jutro po nie skocze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że już byłaś, głównie by zanieść CV :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. w Marinie - kojarzysz? takie mini centrum handlowe :)

      Usuń
    2. jasne, że kojarzę :D Muszę pamiętać żeby tam zajść jak będę w Ustce :) Mają też bardziej... stonowane kolory? :D
      PS: Emi wyłącz weryfikację obrazkową komentarzy, prosim :D

      Usuń
    3. stonowane hmmm może coś z szarości? :) kolorówka tu http://www.pierrerene.pl/index.php?fp=produkt&id=86

      nie wiedziałam, że mam włączoną weryfikację :D

      Usuń
  3. Ah przecudowne... i w dodatku matowe!!! Szkoda ze u mnie takich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj na allegro :)

      Usuń
    2. może znajdzie się jakiś sprzedawca wysyłający za granicę :)

      Usuń
  4. tak są świetne :) mam z tej firmy paletke żółto zieloną i zrobiłam nią makijaż:)
    darusia994.blogspot.com :))
    pozdrawiam:)
    makijaż cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak tak MIYO sa super,sama ostatnio zakupilam sobie jeden ale bardziej prłowo-brokatowy. cos pieknego! dodaje Cie do obserwowanych i milo mi bedzie jesli do mnie wpadniesz i jesli Ci sie spodoba tez zostaniesz moja obserwatorka :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...